انتشارات سفیراردهال

ناشر تخصصی طب سنتی

انتشارات سفیراردهال

ناشر تخصصی طب سنتی

  • ۰
  • ۰

دمنوش نوعی نوشیدنی است که در آن جزیی از گل، برگ ، ساقه ، ریشه،دانه، پوست میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب هستند، به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می گیرد. دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیله آب، متداول ترین و قدیمی ترین روش به کار بردن داروهای گیاهی است. طرز تهیه به این صورت است که ابتدا روی گیاه که به طرز صحیحی خرد شده است آب جوش می ریزند، سپس آن را به مدت ۳ الی ۵ دقیقه در یک ظرف در بسته ی شیشه ای یا چینی می گذارند و گاهی آن را به هم می زنند و سپس مایع را از کاغذ صافی یا الک با شبکه ی ریز عبور می دهند.

در ایران در سال های اخیر دم نوش های گیاهی و میوه ای مورد استقبال و مصرف برخی خانوارها قرار گرفته است. این استقبال دلایل مختلفی دارد. برخی برای نفع درمانی از این دمنوش ها استفاده میکنند. تعدادی برای تنوع بخشیدن به نوشیدنی روزانه، آن را مصرف می کنند و بعضی هم به خاطر اینکه دم نوش را یک نوشیدنی شیک می دانند، برای پذیرایی از آن استفاده می کنند.
انتشارات سفیر اردهال پک دمنوش گیاهی برای شما عزیزان تهیه کرده که شامل : ساک دستی، سینی چوبی، ست فنجان و نعلبکی، قوری همراه با محتویات داخل پک شامل: دمنوش های گیاهی، کتاب درمان بیماری‌ها با سردنوش‌ها و دمنوش‌های گیاهی می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید این پک را به قیمت ۶۵۰ هزار تومان تهیه نمائید. ضمناً محصولات این پک را به صورت جداگانه عرضه میگردد.
قیمت سینی چوبی : ۵۰ هزار تومان
پک دمنوش بدون محتویات: ۲۰۰ هزار تومان
محتویات داخل پک (دمنوش های گیاهی): ۱۵۰ هزار تومان
ست فنجان نعلبکی همراه با قوری: ۱۶۰ هزار تومان
کتاب درمان بیماری‌ها با سردنوش‌ها و دمنوش‌های گیاهی: ۴۰ هزار تومان
درج لوگو بر روی پک دمنوش های گیاهی (حداقل ۲۰ عدد سفارش)
برای سفارش پک کامل دمنوش گیاهی با شماره ۹۰۲۵۱۷۹
  ۰۹۳۶ تماس حاصل نمائید.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی