انتشارات سفیراردهال

ناشر تخصصی طب سنتی

انتشارات سفیراردهال

ناشر تخصصی طب سنتی

  • ۰
  • ۰

قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران درباره امضای تفاهمنامه با بانک صادرات به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران توضیحاتی ارایه کرد. به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، قادر آشنا با تشکر از خدمات و زحمات بانک شهر در چهار دوره گذشته برپایی نمایشگاه کتاب تهران درباره انتخاب بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران گفت: بانک صادرات در تفاهمنامهای که به امضا رسید به عنوان بانک عامل و یکی از حامیان نمایشگاه کتاب تهران حضور خواهد داشت.  قائم مقام سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران ادامه داد: بر اساس این تفاهم‏نامه بانک صادرات ایران در اجرا و ارایه یارانه نشر( یارانه خرید کتاب به دانشجویان و طلاب) در نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاههای کتاب در استان‏ها حمایت خواهد کرد.
قادر آشنا با اشاره به دیگر خدمات این بانک در نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد: بانک صادرات به عنوان یکی از حامیان و بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران تمام زیرساخت‏ها را فراهم خواهد کرد و در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران سیستم هدفمندی یارانهها را اجرا خواهد کرد.مدیرعامل موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران با استقبال از رویکرد فرهنگی مدیرعامل بانک صادرات گفت: آقای صیدی بسیار به رسالت اجتماعی و فرهنگی بانک اعتقاد دارد و با این نگاه در این دوره به مدد نمایشگاه کتاب تهران آمده است.وی ادامه داد: از دیگر مفاد این تفاهم‏نامه ارایه تسهیلات به ناشران و اهل قلم است. این مدل همکاری بانک صادرات در حوزه فرهنگ یک رفتار مسئولانه است که میتواند به عنوان مدلی برای وزاتخانه و حتی سایر دستگاهها مورد توجه قرار گیرد.بر اساس این گزارش، مراسم امضای تفاهمنامه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بانک صادرات با حضور محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی و حجتاله صیدی؛ مدیرعامل بانک صادرات روز دوشنبه (۷بهمن ماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی